کیف پول ربی

 

مقدمه

آیا با فنّاوری متاورس و همچنین NFT ها آشنا هستید؟ اگر تا به حال در این دو صنعت فعالیت کرده باشید، احتمالاً با کیف پول های افزونه ای که بر روی مرورگر ها نصب می شوند آشنا هستید. در حال حاضر شما می توانید از ولت های مختلفی برای ورود به صنعت متاورس و NFT ها استفاده کنید اما برخی از کیف پول در بین تمام آن ها معروف و محبوب هستند.

کیف پول رِبی یا Rabby یکی از ولت هایی است که شما می توانید از آن برای فعالیت در متاورس و NFT ها استفاده کنید. با توجه به اینکه کیف پول متامسک IP کاربران ایرانی را محدود کرده است، ربی جایگزین مناسبی برای متامسک است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر نیز شما می توانید از کیف پول متامسک با استفاده از نرم افزار های IP ثابت استفاده کنید اما برخی ها با توجه به ترس مسدود شدن دارایی، از انجام این کار پرهیز می کنند.

در این مقاله همان‌طور که احتمالاً مطلع شدید، قصد داریم تا درباره کیف پول تحت وب ربی یا Rabby عناوینی را شرح دهیم. در صورتی که قصد دارید تا با این ولت آشنا شوید، حتماً ادامه مقاله را مطالعه کنید. ناگفته نماند که ما در این مقاله تنها قصد اشاره کوچکی به کیف پول ربی را داریم. اگر قصد دارید تا طریقه کار با کیف پول ربی یا rabby را به صورت کامل آموزش ببینید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً به مقاله اختصاصی این ولت در سایت زوم ارز مراجعه کنید.

آشنایی اولیه با کیف پول رِبی Rabby

همان‌طور که اشاره کردیم، کیف پول ربی یک ولت مخصوص تحت وب است. این کیف پول قابلیت استفاده در سیستم عامل های موبایلی و کامپیوتری به صورت مستقیم ندارد چراکه در حال حاضر نسخه ای برای انجام این کار توسعه داده نشده است. برای استفاده از کیف پول ربی در موبایل و یا کامپیوتر، باید یکی از مرورگر های «Chrome»، «Firefox»، «Edge» و «Brave» را انتخاب کنید.

کیف پول ربی یک ولت چند زنجیره ای یا Multichain است. این موضوع به این معناست که شما می توانید از بلاکچین های مختلف در این کیف پول استفاده کنید. برعکس کیف پول متامسک که شما باید خودتان شبکه مورد نظر را وارد کیف پول می کردید، در این ولت شبکه مورد نظر شما به صورت خودکار شناسایی می شود.

برای مثال اگر قصد استفاده از بازی بلاکچینی پگاکسی که در صنعت متاورس و NFT ها فعالیت می کند را داشته باشید، دیگر نیازی نیست تا به صورت دستی شبکه این بازی که پالیگان است را وارد کنید بلکه پس از ورود به صورت خودکار شبکه شناسایی می شود.

این ولت، متن باز یا Open source می باشد. با توجه به این موضوع اگر علم برنامه نویسی داشته باشید شما می توانید با مراجعه به گیت هاب این پروژه به کد های کیف پول ربی دسترسی پیدا کنید.

طریقه نصب و همچنین راه اندازی کیف پول ربی بسیار آسان است. آسان تر از تمام این موارد، طریقه کار با این ولت می باشد. رابط کاربری مناسب و کاربرپسند کیف پول ربی باعث شده است تا کاربران در هنگام کار حس خوبی نسبت به این ولت داشته باشند. ما در سایت زوم ارز همان‌طور که گفتیم طریقه کار با کیف پول ربی را به شما آموزش داده ایم. در صورتی که نیاز به آموزش دارید، می توانید به سایت زوم ارز مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که شما می توانید با مراجعه به بخش آخرین مطالب سایت زوم ارز، به راحتی به جدید ترین اطلاعات حوزه رمز ارز ها دسترسی پیدا کنید.

یکی از امکانات جالب این کیف پول امکان اتصال ولت های تراست، ترزور، مث ولت و همچنین لجر به کیف پول ربی می باشد. شما می توانید با استفاده از عبارات بازیابی کیف پول های فوق، به راحتی آن ها را به ربی متصل کنید.

بررسی امنیت کیف پول ربی Rabby

مهم ترین بخش در هر کیف پول امنیت آن می باشد چراکه کاربران تمامی دارایی و یا سرمایه خود را در کیف پول ها ذخیره می کنند. خوشبختانه امنیت در کیف پول ربی قابل قبول است؛ اما فراموش نکنید که استفاده از ولت های تحت وب مراقبت هایی را نیز نیاز دارد. برای مثال هیچ‌گاه نباید در کیف پول های تحت وب که به صورت افزونه ای فعالیت می کنند سرمایه زیادی ذخیره کنید.

برای سرمایه خود در کیف پول های تحت وب محدودیت بگذارید. پس از اینکه مقدار سرمایه شما به محدوده ای که مشخص کرده ای رسید، مقداری از آن را به کیف پول های نرم افزاری و یا سخت افزاری انتقال دهید.

لازم به ذکر است که با رعایت تمامی نکات فوق، رعایت برخی از مسائل امنیتی به کاربران استفاده کننده برمی‌گردد. در صورتی که عبارات بازیابی شما که خصوصی است منتشر شود، فرد و یا افرادی که به عبارات بازیابی شما دسترسی پیدا کرده اند می توانند ولت شما را خالی از هر گونه رمز ارزی کنند. به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

در صورتی که برای افزایش امنیت نیاز به آموزش دارید، ما در سایت زوم ارز برای شما مقاله ای را آماده کرده ایم که شما می توانید با مطالعه آن کمی اطلاعات خود را افزایش دهید. برای آشنایی با امنیت کیف پول ها به شما پیشنهاد می کنیم که به مقاله اختصاصی امنیت کیف پول های ارز دیجیتال در سایت زوم ارز مراجعه کنید.

مزایا و معایب کیف پول ربی Rabby

هر ولت دارای مزایا و معایبی است که اگر با آن ها آشنا شوید، بهتر می توانید در انتخاب خود تصمیم بگیرید. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی تعدادی از مزایا و معایب این ولت بپردازیم.

مزایا:

  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امنیت مناسب و پایدار
  • پشتیبانی از بلاکچین های مختلف
  • امکان تشخیص خودکار شبکه هر پلتفرم
  • متن باز بودن
  • کاهش ریسک تراکنش ها

معایب:

  • عدم پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.یکی دیگر از سرویس های زوم ارز صفحه مقایسه قیمت ارز های دیجیتال در صرافی های ایرانی است. به شما پیشنهاد می کنم حتما این صفحه را مشاهده نمایید.

منبع: www.zoomarz.com

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر