چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم

 

۴ روش : مشکلات خود را در میان بگذارید.  زمان بیشتری را با یکدیگر صرف کنید.  به خود توجه کنید.     با یکدیگر صادق و صمیمی باشید

 

خانواده یکی از مهم ترین چیزها در دنیا می باشد. گاهی اوقات مشکلاتی در خانواده وجود دارد اما بیشتر اوقات ما عاشق آنها هستیم. در اینجا چند نکته برای راهنمایی به شما وجود دارد که می تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر با والدین و خواهر و برادران کمک کند.

 

روش اول : مشکلات خود را با خانواده در میان بگذارید.

 

null

  1. اگر با فردی در خانواده مشاجره و مشکلی دارید می توانید آن را با عضو بی طرف خانواده در میان بگذارید.آنها می توانند با پا در میانی و ارائه ی پیشنهادات و مشاوره های خوب, به رفع مشکل شما کمک کنند.

null

  1. به این فکر کنید که همینک چقدر برای خانواده ی خود زمان گذاشته اید. آیا کافی است؟ اگر کافی نیست برای بهتر کردن شرایط و صرف زمان بیشتر با آنها چه کاری باید انجام دهید؟

null

  1. با یکدیگر خوش بگذرانید. به موسیقی گوش دهید, مطالعه کنید, فیلم تماشا کنید و با یکدیگر گل کاری کنید. فعالیت های روزمره می تواند راه خوبی برای صرف زمان بیشتر با خانواده باشد. از اخبار به عنوان فرصتی برای گفت و گو با یکدیگر استفاده کنید.

 

 

روش سوم : به خودتان توجه کنید.

null

  1. رفتار خود را اصلاح کنید. به پیشنهاداتی که اعضای خانواده به شما می دهند گوش دهید و سعی کنید روی حل این مشکلات کار کنید. شاید بخشی از ایراداتی که آنها برای رفتار و اخلاق شما می گیرند صحیح باشد. سخنان آنها را ناخوشایند ندانید. آنها سعی دارند مشکلات شما را به شما بگویند تا شما برای داشتن زندگی بهتر بتوانید آن رفتار را ترک کنید.

 

روش چهارم: صادق و صمیمی باشید

  1. اجازه دهید خانواده شما بدانند که شما قابل اعتماد هستید. در عوض شما هم می توانید از آنها چنین انتظاری داشته باشید. به آنها اعتماد کنید و به آنها نیز اجازه دهید که بتوانند به شما اعتماد کنند.

null

  1. به یکدیگر احترام بگذارید. احترام بگذارید تا دیگران نیز به شما احترام بگذارند. کافیست مسائل ساده ی مودبانه را رعایت کنید تا شاهد تغییر بزرگی باشید. برای مثال هرروز صبح به یکدیگر سلام کنید.

null

  1. به اندازه ی سن خود سعی کنید مستقل باشید.به عنوان مثال از پدرتان نخواهید که صبح ها شما را از خواب بیدار کند در عوض ساعتی را کوک کنید و بالای سر خود بگذارید. یا انتظار نداشته باشید که پدر و مادرتان مخارج شما را تامین کنند به خصوص اگر بزرگسال هستید.

Love your family

  1. عاشق خانواده تان باشید. عاشق پدر و مادر, خواهر و برادر, پسر عمو دختر عمو, پسر خاله دختر خاله , عمو و عمه , خاله و دایی, مادر بزرگ و پدر بزرگ و …

اگر می دانید چه چیزی آنها را شاد می کند حتما آن کار را برایشان انجام دهید.

 

منبع : چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر