در برخی موارد، دندانپزشک کودک ممکن است بیهوشی را برای برخی درمان های دندانی توصیه کند. در صورتی که کودک بیش از حد مضطرب بوده و یا نسبت به درمان های دندانی مقاومت داشته باشد ، بیهوشی توصیه می شود.

بیهوشی می‌تواند راهی مؤثر برای تسهیل ارائه درمان های دندانی به کودکان مضطرب و کسانی که نیازهای درمانی گسترده دارند باشد.

یک کودک سالم که مشکلات دندانی جزئی دارد، احتمالاً هرگز نیازی به انجام روش دندانپزشکی که نیاز به بیهوشی دارد، نخواهد داشت. با این حال، برخی از کودکان با نوعی تغییر شکل دهان یا فک متولد می شوند که نیاز به جراحی دارد. برخی دیگر ممکن است نوعی ضربه به صورت مانند شکستگی فک، پارگی صورت یا آسیب دندان داشته باشند. برخی از کودکان ممکن است به دلیل پوسیدگی شدید، ضربه یا عفونت نیاز به کشیدن دندان داشته باشند و به دلیل ترس از دندانپزشکی یا موارد دیگر که در ادامه ذکر میکنیم ، مانع از برطرف شدن این مشکلات توسط دندانپزشک کودکان شوند.

در چنین زمانی راهی جز استفاده از دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی وجود نخواهد داشت.

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان مناسب چه کسانی است ؟

کودکان مضطرب که نمی توان با آن ها ارتباط خوبی برقرار کرد
کودکانی که به دلیل عدم بلوغ روانی یا عاطفی و یا ناتوانی ذهنی و جسمی یا پزشکی نمی توانند همکاری کنند.
آن دسته از کودکانی که نیاز به درمان گسترده دارند و درمان مکرر آنها ممکن است باعث آسیب روانی یا عاطفی در آن ها شود.
کودکانی که مسافت زیادی را برای دریافت درمان طی می کنند و نیاز است تا درمان آن ها در یک جلسه تکمیل شود.

بیماری های دندان مانند پوسیدگی دندان تاثیر قابل توجهی بر روی کودکان داشته و با درد، اختلال در عملکرد و مشکل در خواب و تغذیه نادرست همراه است.این بیماری ها کیفیت زندگی کودکان را کاهش داده و تأثیرات عملکردی مضری بر سلامت روانی و جسمیکودک خواهند داشت.به همین دلیل هرگز نباید به دلیل شرایط خاص ، از مراجعه به متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان صرف نظر کنید.

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان طبق دقیق ترین پروتکل های ایمنی انجام می شود. اتاق عمل این مداخلات مجهز به کلیه تجهیزات لازم است و خود بیهوشی توسط متخصص بیهوشی انجام می شود.

نگرانی شما به عنوان والدین در مورد بیهوشی کودک طبیعی است ، با این حال روزانه کودکان بسیاری به وسیله دندانپزشکی تحت بیهوشی مورد درمان قرار میگیرند ، در صورت دریافت مشاوره و یا نیاز به گرفتن نوبت می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹ که متعلق به  دکتر مریم حاجی احمدی است تماس گرفته و یا به شماره مذکور در واتساپ پیام بفرستید تا با معاینه کودک شما توسط دکتر مریم حاجی احمدی(دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان) اطلاعات کاملی در مورد دندانپزشکی تحت بیهوشی کسب کنید و نگرانی های خود در این زمینه را برطرف کنید.

مزایای کلینیک دکتر مریم حاجی احمدی عبارتند از:

در اختیار داشتن تیمی متشکل از متخصصان برتر در این زمینه
وجود تجهیزات فنی و به روزترین دستگاه ها و ابزارآلات
بکارگیری اکثر روش ها و تکنیک های رایج

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان می تواند در یک جلسه کلیه مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودک شما را برطرف کند.همچنین با معاینه ی کودک شما چنانچه نیاز به بیهوشی نباشد از روش های دیگری برای کنترل شرایط خاص کودک استفاده می شود.

راه های مشاوره و ثبت نوبت دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان :

لطفا برای مشاوره با خانم دکتر مریم حاجی احمدی به واتساپ این شماره ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹ پیام دهید، و برای گرفتن نوبت تماس حاصل فرمایید

تمام خدمات مرتبط با بهداشت دهان و دندان کودکان از جمله پر کردن دندان در کوکان،عصب کشی دندان ،ارتودنسی دندان ، فیشور سیلانت ، درمان پوسیدگی ،فلورایدتراپی و غیره در کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر مریم حاجی احمدی به کودکان ارائه می شود.

 

تماس با ما – کلیک کنید

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر