آنتالیا همان شهر رویایی و مورد علاقه ما ایرانیان است که در سالهای اخیر گردشگران زیادی به سمت این کشور روانه شده اند. به دلیل آب و هوای دلنشین، وجود مراکز گردشگری و تفریحی متعدد و همچنین بازارهای خرید، آنتالیا به یک شهر توریستی در خاورمیانه تبدیل شده است.

در شهر آنتالیا وجود مکان هایی از قبیل آبشار دودن، دروازه هادریان، هادریانوس، ساحل کنیالتی، مسجد کنگره‌دار، پارک کارالی‌اوغلو، موزه باستان شناسی آنتالیا، پارک ملی دره کوپرولو، قلعه ایدیرلیک، موزه آتاتورک و … موجب جذب گردشگر شده است. هزینه تور بر حسب تعداد روزهای اقامت، نوع هتل و تعداد مکان های مورد نظر برای بازدید تعیین می شود. برای رفت آمد مسافران از هتل تا فرودگاه نیز ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

یکی از مزایای تور آنتالیا نوروز ۹۶ ، بیمه مسافرتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه، مسافران بدون پرداخت هزینه می توانند درمان شوند. مدارک لازم برای ثبت نام در این تور را باید ابتدا اسکن و سپس برای آژانس ارسال کرد. از جمله مدارک لازم برای ثبت نام در تور آنتالیا نوروز ۹۶ باید به شناسنامه، کارت ملی، کپی پاسپورت اشاره کرد که همزمان بیمه مسافر نیز ثبت می شود.

در این تور یک لیدر مسلط به زبان ترکی فعالیت دارد که کار خرید و بازدید از مکان های گردشگری و تاریخی شهر آنتالیا را برای مسافران آسان می کند. قبل از سفر نیز گذرنامه مسافران توسط آژانس بررسی می شود. در ایام نوروز تعداد مسافرانی که از ایران راهی شهر آنتالیا می شوند، زیاد است و از اینرو تهیه بلیط، محل اقامت و … با سختی بیشتر همراه است. گاهی نیز هزینه های سرسام آور اجازه سفر به این شهر را نمی دهد. این در حالی است که علاقمندان می توانند با ثبت نام در تور آنتالیا ۹۶ سفر خاطره انگیز را برای خود رزرو کنند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر