بیوگرافی بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان

null

شخصی

بهدا سلیمی بعد از اردوی تیم ملی که در آنتالیا بر‌گزار شد به ایران بازگشت و با آلما نصرتی در دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۰ بر سر سفره عقد نشست و با هم ازدواج کردند. سلیمی یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و فرزند آخر خانواده سلیمی است.شروع ورزش سلیمی با ژیمناستیک بود، مدتی را هم به باشگاه کشتی رفت، اما بعد متوجه شد علاقه اش به وزنه‌برداری بیشتر است، این شد که به این رشته روی آورد.

بهداد سلیمی و حاشیه‌ها
بهداد سلیمی و کوروش باقری در برنامه تلویزیونی حاضر شدند تا درباره اتفاق‌های اخیر وزنه برداری صحبت کنند که این موضوع به درگیری لفظی سرمربی تیم ملی و قویترین مرد جهان منجر شد. پس از بستری شدن باقری در بیمارستان بهداد سلیمی، به عیادت او رفت و بعد از عیادت وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد. در برنامه ورزش از نگاه دو ؛ بهداد سلیمی اختلافات خود را با رضازاده گفت، همچنین بعد از پخش کلیپی از بازی‌های المپیک اشک‌های بهداد سلیمی جاری شد.

بهداد سلیمی سفیر طلایی بهزیستی و ایرانسل
سلیمی سفیر طلایی بهزیستی و سفیر ایرانسل در مسابقات جهانی و المپیک است.

بيوگرافي بهداد سليمي

حذف بهداد سلیمی از المپیک
سلیمی پس از آن که در حرکت اول خود در برابر وزنه ۲۴۵ ناکام شد، در دومین حرکت همین وزنه را بالای سر برد و موفق شد سه چراغ سفید دریافت کند اما این بار هم هیات ژوری حرکت وی را قبول نکرد. به این ترتیب سلیمی مجبور شد یک بار دیگر برای بلند کردن این وزنه تلاش کند اما این بار هم ناکام ماند و به این ترتیب از رقابت ها کنار رفت.

واکنش تند همسر بهداد بعد از حذف بهداد
بعد از حذف ناباورانه بهداد سلیمی که با اشتباهات عجیب داوری همراه بود؛ همسر او نسبت به این قضیه واکنش نشان داد و با نوشتن جمله : خدا لعنتتون کنه لعنت بسنده کرد و نسبت به حذف همسر خود واکنش نشان داد.

فریاد خجالت بکشید ایرانی ها هنگام توزیع مدال دسته فوق سنگین
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان با ناداوری از رقابت های فوق سنگین المپیک ریو حذف شظد. تماشاگران ایرانی حاصر در سالن دوم سنترا گل، هنگام توزیع مدال های این دسته شعار خجالت بکشید را سر دادند و به مسئولین این رقابت ها و داوران و هیئت ژوری اعتراض کردند.

منبع:
بیوگرافی بهداد سلیمی

بیوگرافی بهداد سلیمی

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر